28 Temmuz 2007 Cumartesi

Muhteşem bir kurabiye


Bind'in Tepe natulius'taki standına küçük ziyaretlerimden birini yaptığımda çikolataların hemen üzerinde bu ilginç kurabiyelerin kutusunu gördüm.İçeriği nedir diye sorduğumda badem var dediler.Ben de çayın yanında bir iki adet yerim düşüncesiyle aldım.Ama kurabiyeyi ilk ısırdığımda o kadar beğendim ki bloga yazmam gerektiğine karar verdim.Çünkü bu kurabiyeler bugüne kadar yediğim en lezzetli kurabiye.

Fotoğrafta tam olarak anlaşılmıyor ama bu lezzet bombaları yaklaşık 1,5 cm çapında minicik kurabiyeler.İncecik kurabiye hamurunun içi badem ezmesi ile doldurulmuş ve pişen kurabiyeler iyi kalite bitter çikolataya batırılmış.Bugüne kadar böyle bir kurabiye tarifi ile karşılaşmamıştım.Ama sizler böyle bir tarif biliyorsanız lütfen benimle paylaşın.

Hiç yorum yok: